Zákaznický servis +420 466 040 466 (Po–Pá: 7:00–20:00, So 8:00–16:00)

Menu

Hledat

Košík

Váš košík je prázdný. Není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdný. Není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Domů
>
Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

Kdo je MAGNET 3P?
Za značkou MAGNET 3P stojí silný tým, který pro Vás připravuje krásné nápady na dekorace, pomocníky do domácnosti a výrobky pro Vaše zdraví a relaxaci.

Jak uvidím své zákaznické konto a jak mohu změnit uložené údaje?
Vpravo nahoře najdete značku „Můj účet". Tam se můžete přihlásit do Vašeho zákaznického profilu prostřednictvím e-mailové adresy a Vašeho hesla a v přehledu si vybrat na co byste se chtěli podívat nebo co byste chtěli změnit. V případě, že jste zapomněli Vaše heslo, můžete si ho na tomto místě znova vyžádat. Klikněte na značku „Zapomenuté heslo“.

Kdy mi bude doručeno objednané zboží?
Zboží, které je skladem, obvykle doručujeme do 2 – 5 pracovních dní od přijetí objednávky. Ve výjimečných případech může být doba doručení až 2 týdny.

Jak je možné, že je někdy dodací lhůta překročena?
Děláme sice vše pro to, abychom se co nejlépe zásobili zbožím, ale někdy se stane, že je poptávka překvapivě vysoká. S velkým úsilím se pak snažíme zboží dodatečně zajistit, proto Vás prosíme o pochopení.

Proč je někdy objednávka rozdělená do více balíků ?
Produkty, které máme skladem, Vám doručíme co nejdříve. Na obstarání některého zboží ale potřebujeme více času, proto pak může dojít k rozdělení objednávky do více balíků.

Je možné na internetu sledovat vyřízení mé objednávky?
Ano, stav je možné sledovat v záložce "Moje objednávky".

Jak si objednám boty?
Vyberete si v detailu výrobku velikost, kterou si chcete objednat a nakonec kliknete na značku „Vložit do košíku“. Pokud jste neuvedli žádnou velikost, upozorní Vás na výběr velikosti červený pokyn pod touto značkou.

Je možné objednat přes internet dárky samostatně?
Tuto možnost bohužel nenabízíme. Výhodu můžete využít pouze v rámci akcí, které jsou spojené s kódem výhody. Pro získání dárku je potřeba uvést do příslušného políčka v prvním kroku objednávky Váš speciální kód výhody.

Je možné vyměnit dárky zdarma?
Bohužel, výměna dárků je vyloučena.

Existuje minimální hodnota objednávky?
Minimální hodnota objednávky neexistuje, pokud není stanoveno u konkrétní promo akce jinak.

Kdy získáte poštovné ZDARMA?
​Poštovné a balné je zdarma při objednávce zboží s hodnotou vyšší než 1500 Kč - jedná se o cenu zboží po slevě, bez příplatků za extra služby . V opačném případě budou k Vaší objednávce připočítány.

Doručíte mi moji objednávku i na jinou adresu?
Ano, rádi Vám splníme i toto přání a Vaši objednávku Vám zašleme na adresu podle Vašeho výběru. Prosím, uveďte požadovanou adresu doručení v kroku 3 objednávacího procesu „Osobní údaje“.